Druhá předběžná recenze na Fatihův stůl

Druhý předběžný přehled Fatihovy tabulky
Druhá předběžná recenze na Fatihův stůl

Originální obraz sultána Mehmeta Dobyvatele podepsaný Gentinem Bellinim byl předmětem předběžného zkoumání již podruhé. Pod dopisem s žádostí o předběžné přezkoumání zaslaným IMM je známý podpis. Signatářem je vrchní civilní inspektor Arif Yıldırım, bývalý kandidát na poslance strany AK, který byl jmenován, aby nahradil hlavního inspektora, který byl při vedení vyšetřování İBB narušen politickými intervencemi. Dokumenty související s procesem nákupu obrazu si Yıldırım vyžádal v oficiálním dopise. Nicméně na žádost istanbulského hlavního státního zastupitelství, které vzalo v úvahu vykonstruované oznámení a zaslalo jej istanbulskému guvernérskému úřadu k povolení vyšetřování, istanbulské ředitelství pro správu a audit guvernérství odpovědělo: „Není potřeba vyšetřování. ." Dne 2. prosince 27 byl obraz Fatih navzdory těmto procesům podroben předběžnému zkoumání vrchním civilním inspektorem Arifem Yıldırım. V novém dopise s žádostí zaslaném společnosti IMM s podpisem Arifa Yıldırıma byly požadovány informace a dokumenty související s nákupními procesy. Navzdory skutečnosti, že Arif Yıldırım již 2022x ústně požádal a prozkoumal vyšetřování výzkumné komise shromáždění IMM, nezaznamenalo se žádné negativum.

Původní portrét Fatiha sultána Mehmeta, který zakoupila istanbulská metropolitní samospráva, byl předmětem předběžného zkoumání již podruhé. V dopise zaslaném metropolitní samosprávě Istanbulu dne 27. prosince 2022 byly vyžádány dokumenty související s nákupem historického obrazu Fatiha Sultana Mehmeta, transakce provedené v souladu s legislativou a platební doklady.

OPĚT STEJNÉ JMÉNO

Do 4. ledna 2023 bylo požádáno, aby byly dokumenty nebo jejich ověřené „jako-originální“ kopie předány civilnímu inspektorovi Arifu Yıldırımovi a civilnímu inspektorovi Hayati Taşdanovi, kteří stále provádějí vyšetřování v servisní budově İBB Bakırköy. Arif Yıldırım, který byl nedávno jmenován hlavním inspektorem vyšetřování IMM, Ekrem İmamoğluByl to člověk, který po dokončení kandidatury İBB zahájil 28 různých zvláštních vyšetřování ohledně svého funkčního období v obci Beylikdüzü, ale nenašel žádný rozpor. Arif Yıldırım byl jmenován, aby nahradil vedoucího delegace, který byl znepokojen politickými výsledky, když byl na začátku vyšetřování İBB, a odstoupil.

Arif Yıldırım, který byl v roce 2015 kandidátem na poslance AK Party Mersin, a dnešní hlavní inspektor pro občanské záležitosti, ve své nové pozici, je prezidentem IMM. Ekrem İmamoğlu Vypracoval 578stránkovou zprávu a poslal ji na istanbulské vrchní státní zastupitelství. Navzdory tomu, že Arif Yıldırım třikrát po úřadě guvernéra a parlamentní kontrolní komisi posoudil obraz Fatiha, nebylo zjištěno žádné porušení legislativy. Žádost však byla oficiálně obnovena. Již zkontrolované dokumenty byly znovu vyžádány. Inspektoři, kteří se snaží něco najít, prozkoumají spisy už potřetí.

STEJNÁ ŽÁDOST PO 2 LETECH

Obraz zakoupený IMM byl již dříve předmětem předběžného zkoumání. Správní a inspekční ředitelství úřadu guvernéra Istanbulu nepovažovalo po předběžném přezkoumání žádost úřadu státního zastupitelství v Istanbulu ze dne 22. prosince 2020 za nezbytnou. V aukcích a nákupních procesech, které byly od počátku transparentní, nebyly zjištěny žádné nedostatky ani porušení legislativy. Po 2 letech vrchní inspektor státní služby Arif Yıldırım, který byl přidělen k İBB, žádost obnovil. V důsledku dokumentů a předběžného zkoumání, které mohl snadno získat z úřadu guvernéra Istanbulu, podal stejnou žádost, když byl ještě v archivech.

FATIH SULTAN MEHMET HAN SE SETKAT S obyvateli İSTANBULU

Obraz Fatiha Sultana Mehmeta, který patří mezi „trvale vystavená umělecká díla“ v Národní galerii v Londýně, nabídla k prodeji slavná aukční síň Christie's. Při účasti na aukci dne 25. června 2020 IMM koupil obraz za 935.250 XNUMX GBP. Obraz přivezený do Istanbulu, kam patří, se zvláštní ochranou, je prezident IMM. Ekrem İmamoğlu slavnostně představena veřejnosti. Byl představen návštěvníkům Istanbulu. Obraz Fatiha Sultana Mehmeta, který je ve vlastnictví IMM a stále pod zvláštní ochranou, se brzy znovu setká s Istanbulčany na místě hodném jména sultána Fatiha.

Buďte první kdo napíše komentář

Nechte odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.